Startlab

Priestor pre podporu dobrých vecí

Spájame autorov verejnoprospešných projektov s ľuďmi, ktorí ich chcú podporiť

Aktívne kampane

Pozrite si výber kampaní, ktoré patria k našim obľúbeným

Ako získať financie na podporu dobrých vecí?

Krok 1
krok 1

Pripravte si projekt

krok 1
Pripravte si projekt

Premyslite a zapíšte si, čo presne chcete zafinancovať, koľko peňazí na to potrebujete, aké odmeny viete ľuďom ponúknuť atď. Pozrite si čo všetko je potrebné si pripraviť.

Krok 2
krok 2

Vytvorte kampaň

krok 2
Vytvorte kampaň

Po registrácii, jednoducho v štyroch krokoch nastavte všetko potrebné a pošlite kampaň na schválenie. Do 3 pracovných dní vám dáme vedieť, či je všetko v poriadku, alebo vám poradíme, ako kampaň vylepšiť.

Krok 3
krok 3

Získajte finančnú podporu

krok 3
Získajte finančnú podporu

Oslovujte ľudí, aby váš projekt podporili. Ak je kampaň úspešná, čiže naplní cieľovú sumu, peniaze vám pošleme. Ak nie, nič sa nedeje - peniaze vrátime podporovateľom a vy nemáte voči nim ani voči nám žiadne záväzky.

Krok 4
krok 4

Realizujte projekt

krok 4
Realizujte projekt

Po úspešnej kampani sa nezabudnite poďakovať ľuďom, ktorí vám pomohli. Projekt čo najskôr uveďte do života, pošlite podporovateľom prisľúbené darčeky
a informujte ich o ďalšom vývoji projektu.

Spolu sa nám darí

Pár čísel o tom, čo sme spolu stihli od roku 2015

650 spustených kampaní
49 555 podporovateľov
2 291 187 € získaná suma pre projekty
80 % kampaní je úspešných

Naša najlepšia reklama

Víziu, ktorú sme netušili vôbec či dokážeme zrealizovať, sa nám vďaka StartLabu podarilo naplniť. Niečo si vymyslite a choďte do toho aj vy.
ZOMRI
Na StartLabe si najviac cením to, že mi ukázali ako vyzerá skutočne partnerský prístup. Počas celej kampane nám dávali veľa dôležitých a nápomocných informácií, ktoré nám pomohli kampaň úspešne zrealizovať.
Tomáš Kriššák, autor kampane Dobrodružstvá Milana Rastislava Štefánika
Okrem možnosti získať viac ako 20 tis. na projekty, boli pre nás veľmi prínosné aj nové kontakty, ktoré sme prostredníctvom kampane získali a s ktorými naše združenie môže ďalej pracovať.
Sandra Polovková, Post Bellum
Kampaň nám okrem peňazí priniesla aj zvýšenie poznateľnosti značky a aj viac ako roka po kampani si nás z kampane ľudia pamätajú. Vďaka tomu sme mohli rozbehnúť aj komunikáciu na ďalších platformách.
Martina Bolibruchová, Zmudri.sk
Kampaň ma donútila vystúpiť zo svojej komfortnej zóny a robiť kopu vecí mimo môjho remesla, čo bola výborná skúsenosť, ktorú by som odporučil každému.
Ján Kurinec, ilustrátor