Pozor: Projekty sa na StartLabe zoraďujú podľa posledného prijatého daru. Ten váš je momentálne na úplnom konci. Nebojte sa, v poradí sa posunie hneď, ako získate svoj prvý dar.
Sme mladí tím študentov, ktorý by rád výrazne zmenil prostredie, v ktorom žije. Zastávka Antona Bernoláka sa nachádza na mieste, kde denne prejdú stovky ľudí. Je to skvelé miesto s obrovským potenciálom, ktoré by sme radi vizuálne revitalizovali zapojením našej kreativity a premenili ho na kúsok umenia - Street artové dielo v spojení s vertikálnou záhradou.
S betónovou džungľou dnešných miest sú v neustálom kontakte mnohí z nás. Neutíchajúci hluk motorových vozidiel, minimálna prítomnosť zelene, či preplnené autobusy lemujú sivé a špinavé panely zo všetkých strán. Kvôli tomu v každodennom živote často chýbajú farby a svet sa stáva ''čiernobielym''.
Práve preto sa náš tím mladých a aktívnych študentov Gymnázia Hlinská rozhodol pre renováciu jednej z najfrekventovanejších autobusových zastávok v Žiline – Bernolačky.
Množstvo pracujúcich i študentov, ktorí denne využívajú Bernolákovú zastávku, sa stretáva s jej odstrašujúcim prostredím, či nedostačujúcim osvetlením. Negatívne dojmy a pocity z tohto miesta je však potrebné čo najskôr odstrániť. Náplňou nášho novovzniknutého projektu je preto kompletné vyčistenie okolia zastávky a jeho úprava s použitím street artu, vysadením novej zelene, osadením nových lavičiek a zapojením nutného osvetlenia.
Staňte sa teda aj Vy, spoločne s nami, súčasťou realizácie tohto little-big projektu, vďaka ktorému privedieme do nášho mesta kúsok života. Je srdečne vítaná aj každá Vaša fyzická pomoc. Srdečne uvítame taktiež každého dobrovoľníka, ktorý sa chce zúčastniť renovácie.
Spravme náš deň farebnejším!
StartLab Vám popri zverejnení novinky umožňuje aj jej zaslanie všetkým Vašim doterajším podporovateľom a podporovateľkám na ich emailovú adresu. Pri výbere tejto možnosti však dobre zvážte, či ide naozaj o dôležitú informáciu.
Prílišné "bombardovanie" e-mailami môže niektorých podporovateľov totiž nahnevať. Vhodné je túto možnosť využiť pri dôležitom míľniku, ako je dosiahnutie 50% či 80% cieľovej sumy, alebo deň či dva pred koncom kampane. Najmä ak je cieľová suma blízko a oplatí sa doterajších podporovateľov požiadať o opakovanú podporu či o pomoc pri propagácií vášho projektu.