Pozor: Projekty sa na StartLabe zoraďujú podľa posledného prijatého daru. Ten váš je momentálne na úplnom konci. Nebojte sa, v poradí sa posunie hneď, ako získate svoj prvý dar.
Nultý ročník festivalu transrodovej kultúry, venovaný pamiatke tragicky zosnulého Gabriela Švábenského, ktorý 5. 3. 2018 spáchal sebevraždu. Zámerom festivalu je rozšíriť povedomie o trans komunite na Slovensku a vyvolať verejný diskurz formou debát, divadelných predstavení a koncertov. Hlavným motívom je upozorniť na kritickú situáciu transrodových ľudí a priblížiť ich životy väčšinovému publiku.
Gabrielov príbeh sa začal písať v júni roku 1998. Trval len necelých 20 rokov, no bol to obdivuhodný a nesmierne statočný človek, ktorý mohol byť pre mnohých príkladom. Gabriel bol transrodovým človekom, narodil sa ako dievča a aj napriek úsiliu a podpore všetkých blízkych, ktorí ho milovali, rozhodol sa začiatkom marca 2018 dobrovoľne ukončiť svoj život. Týmto festivalom chceme rozšíriť povedomie o problémoch, ktorým títo ľudia musia čeliť vo svojich životoch.
Nultý ročník festivalu sa bude konať 9. marca 2019 v klube A4 na Karpatskej 2 v Bratislave.
Hostia: Zara Kromková - trans žena, ktorá prešla tranzíciou. Pôsobí v OZ TransFúzia a v komunitnom a poradenskom centre PRIZMA v Košiciach, Michal Patarák - psychiater
Moderuje: Michal Havran
Juraj Hrčka
Skrat • Divadelné predstavenie
Séria/Tri monodrám/y, v ktorých sa dozviete ako sa pripraviť na stretnutie s človekom, ktorý vás serie, o ženskom tele uzavretom v rodinnom živote ako aj o hercovi, ktorý uvažuje o tom čím by chcel byť.
Réžia: Ľubo Burgr, autori, účinkujúci: Lucia Fričová, Ľubo Burgr, Milan Chalmovský
DJ set
Súčasťou festivalu bude výstava fotografií "Sami sebou" fotografky Doroty Holubovej, inštalovaná v priestoroch klubu A4 od 1. do 9. marca 2019.
StartLab Vám popri zverejnení novinky umožňuje aj jej zaslanie všetkým Vašim doterajším podporovateľom a podporovateľkám na ich emailovú adresu. Pri výbere tejto možnosti však dobre zvážte, či ide naozaj o dôležitú informáciu.
Prílišné "bombardovanie" e-mailami môže niektorých podporovateľov totiž nahnevať. Vhodné je túto možnosť využiť pri dôležitom míľniku, ako je dosiahnutie 50% či 80% cieľovej sumy, alebo deň či dva pred koncom kampane. Najmä ak je cieľová suma blízko a oplatí sa doterajších podporovateľov požiadať o opakovanú podporu či o pomoc pri propagácií vášho projektu.