StartLab

Priestor pre podporu dobrých vecí

Priestor pre podporu
dobrých vecí

Spájame autorov verejnoprospešných projektov s ľuďmi, ktorí ich chcú podporiť.

Spájame autorov verejnoprospešných projektov s ľuďmi, ktorí ich chcú podporiť.

100 246

podporovateľov

1 469

spustených kampaní

79 %

úspešných kampaní

5 760 229 €

vyzbieraná suma

100 246

podporovateľov

1 469

spustených kampaní

79 %

úspešných kampaní

5 760 229 €

vyzbieraná suma

Aktívne kampane

Pozrite si aktívne kampane, ktoré patria k našim obľúbeným.

Vinyl košickej filharmónie - Smetanova Má vlast

Hudba  |  Kultúra  |  Podujatie

Vinyl košickej filharmónie - Smetanova Má vlast
6 242 € 4 000 €
1 deň do skončenia kampane
Nová kniha Tomáša Forróa: Spev sirén

Literatúra

Nová kniha Tomáša Forróa: Spev sirén
46 593 € 5 000 €
Menej ako deň do skončenia kampane
BEŽ CHLAPČE, BEŽ…

Literatúra  |  Šport  |  Zdravie

BEŽ CHLAPČE, BEŽ…
5 356 € 4 000 €
2 dni do skončenia kampane
Podporte knihu o osudoch kvír ľudí v 2. svetovej vojne

Literatúra  |  História  |  Ľudské práva

Podporte knihu o osudoch kvír ľudí v 2. svetovej vojne
1 774 € 3 000 €
12 dní do skončenia kampane

Aktívne kampane

Pozrite si aktívne kampane, ktoré patria k našim obľúbeným.

Vinyl košickej filharmónie - Smetanova Má vlast

Hudba  |  Kultúra  |  Podujatie

Vinyl košickej filharmónie - Smetanova Má vlast
6 242 € 4 000 €
1 deň do skončenia kampane
Nová kniha Tomáša Forróa: Spev sirén

Literatúra

Nová kniha Tomáša Forróa: Spev sirén
46 593 € 5 000 €
Menej ako deň do skončenia kampane
BEŽ CHLAPČE, BEŽ…

Literatúra  |  Šport  |  Zdravie

BEŽ CHLAPČE, BEŽ…
5 356 € 4 000 €
2 dni do skončenia kampane
Podporte knihu o osudoch kvír ľudí v 2. svetovej vojne

Literatúra  |  História  |  Ľudské práva

Podporte knihu o osudoch kvír ľudí v 2. svetovej vojne
1 774 € 3 000 €
12 dní do skončenia kampane

Sledujte novinky
zo sveta crowdfundingu

Zaujímajú vás aktívne kampane alebo tipy, ako získať prostriedky pre váš projekt?

Sledujte novinky
zo sveta crowdfundingu

Zaujímajú vás aktívne kampane alebo tipy a triky, ktoré vám pomôžu naštartovať úspešnú kampaň?

Crowdfunding v 4 krokoch

Od roku 2015 sme pomohli financovať stovky projektov po celom Slovensku.
Toto je postup, akým to funguje:

Krok 1
1. Pripravíte kampaň
Krok 2
2. Vytvoríte kampaň
Krok 3
3. Zbierate peniaze
Krok 4
4. Realizujete projekt
Krok 1

krok 1

Pripravíte kampaň

Pripravíte si potrebné podklady: prezentáciu projektu, video, odmeny. Naplánujete cieľovú sumu, dĺžku trvania kampane a komunikačný plán.

Ďalší krok
Krok 2

krok 2

Vytvoríte kampaň

Kampaň vytvoríte jednoducho v štyroch krokoch a pošlete ju na schválenie. Do 3 pracovných dní vám dáme vedieť, či je všetko v poriadku, alebo vám poradíme, ako ju zlepšiť.

Ďalší krok
Krok 3

krok 3

Zbierate peniaze

Kampaň aktívne komunikujete a snažíte sa vyzbierať čo najviac peňazí. Ak sa vám podarí naplniť (či presiahnuť) cieľovú sumu, peniaze vám pošleme. Ak nie, vrátime ich podporovateľom a vy nič neplatíte.

Ďalší krok
Krok 4

krok 4

Realizujete projekt

Čo najskôr pošlete sľúbené odmeny a realizujete projekt. A môžete sa pustiť do plánovania ďalšej kampane :)

Prvý krok

Ako to funguje?

Od roku 2015 sme pomohli financovať stovky projektov po celom Slovensku.
Toto je postup, akým to funguje:

Krok 1

Pripravíte si potrebné podklady: prezentáciu projektu, video, odmeny. Naplánujete cieľovú sumu, dĺžku trvania kampane a komunikačný plán.

Krok 2

Kampaň vytvoríte jednoducho v štyroch krokoch a pošlete ju na schválenie. Do 3 pracovných dní vám dáme vedieť, či je všetko v poriadku, alebo vám poradíme, ako ju zlepšiť.

Krok 3

Kampaň aktívne komunikujete a snažíte sa vyzbierať čo najviac peňazí. Ak sa vám podarí naplniť (či presiahnuť) cieľovú sumu, peniaze vám pošleme. Ak nie, vrátime ich podporovateľom a vy nič neplatíte.

Krok 4

Čo najskôr pošlete sľúbené odmeny a realizujete projekt. A môžete sa pustiť do plánovania ďalšej kampane :)

Skončené kampane

Pozrite si známe projekty, ktoré vznikli aj vďaka podpore verejnosti.

Nová synagóga: Sphéra Juraja Gábora

Vizuálne umenie

Nová synagóga: Sphéra Juraja Gábora
16 554 € 12 000 €
Ukončená kampaň
Slovegán: Prvá slovenská vegánska kuchárka

Ekológia  |  Literatúra  |  Zdravie

Slovegán: Prvá slovenská vegánska kuchárka
30 498 € 8 000 €
Ukončená kampaň
Lesná sauna na Spiši

Lokálny rozvoj  |  Vizuálne umenie

Lesná sauna na Spiši
9 365 € 7 000 €
Ukončená kampaň
BARANI: Spoločne do každého zápasu

Šport

BARANI: Spoločne do každého zápasu
18 013 € 15 000 €
Ukončená kampaň
ZOMRI hra - Kauzy

Občiansky aktivizmus  |  Vizuálne umenie

ZOMRI hra - Kauzy
95 044 € 10 000 €
Ukončená kampaň
Klub .pod lampou

Kultúra  |  Lokálny rozvoj

Klub .pod lampou
10 151 € 5 000 €
Ukončená kampaň

Skončené kampane

Pozrite si známe projekty, ktoré vznikli aj vďaka podpore verejnosti.

Nová synagóga: Sphéra Juraja Gábora

Vizuálne umenie

Nová synagóga: Sphéra Juraja Gábora
16 554 € 12 000 €
Ukončená kampaň
Slovegán: Prvá slovenská vegánska kuchárka

Ekológia  |  Literatúra  |  Zdravie

Slovegán: Prvá slovenská vegánska kuchárka
30 498 € 8 000 €
Ukončená kampaň
Lesná sauna na Spiši

Lokálny rozvoj  |  Vizuálne umenie

Lesná sauna na Spiši
9 365 € 7 000 €
Ukončená kampaň
BARANI: Spoločne do každého zápasu

Šport

BARANI: Spoločne do každého zápasu
18 013 € 15 000 €
Ukončená kampaň
ZOMRI hra - Kauzy

Občiansky aktivizmus  |  Vizuálne umenie

ZOMRI hra - Kauzy
95 044 € 10 000 €
Ukončená kampaň
Klub .pod lampou

Kultúra  |  Lokálny rozvoj

Klub .pod lampou
10 151 € 5 000 €
Ukončená kampaň

Naučíme vás, ako na to

Naučíme vás,
ako na to

Pripravte kampaň, ktorá prekoná aj vaše očakávania.
Pomôžu vám osvedčené stratégie, príbehy úspešných autorov a ďalší inšpiratívny obsah.

Prečo si vybrať StartLab?

Stovky dokončených projektov a roky skúseností sú našou najlepšou vizitkou.
Učíte nás, čo potrebujete a posúvate naše služby dopredu.

Osobný prístup

Osobný prístup

Od nášho začiatku si zakladáme na osobnom prístupe. Radi vám pomôžeme s prípravou kampane a v prípade otázok sme vám kedykoľvek k dispozícii. Aj vďaka tomu dosahujú kampane u nás 70 - 80 % úspešnosť.

Dostupné návody a nástroje

Dostupné návody a nástroje

Na našich stránkach nájdete všetko potrebné pre prípravu úspešnej kampane. Poskytujeme návody, tipy, inšpirácie, vydali sme pre vás učebnicu crowdfundingu.
Počas kampane máte k dispozícii štatistiky a analytické nástroje, ktoré vám pomôžu kampaň optimalizovať.

Motivujúce financovanie

Motivujúce financovanie

Rovnako ako americký Kickstarter, aj u nás je na vyplatenie peňazí potrebné dosiahnuť minimálnu cieľovú sumu. Zo skúsenosti vieme, že tento systém pomáha vyzbierať až o 90 % viac. Navyše máte možnosť pridať do kampane ďalšie ciele, ktoré však na vyplatenie peňazí nemusíte naplniť.

Nízky alebo žiaden poplatok

Nízky alebo žiaden poplatok

Sme nezisková platforma a chceme, aby na realizáciu projektov išlo čo najviac z vyzbieraných peňazí.
Poplatok, ktorý pokrýva náklady na našu prevádzku preto rozkladáme medzi autora a podporovateľov. Svojimi darmi znižujú jeho výšku na priemerných 3,5 %, no často ho znížia až na nulu.

Osobný prístup

Osobný prístup

Od nášho začiatku si zakladáme na osobnom prístupe. Radi vám pomôžeme s prípravou kampane a v prípade otázok sme vám kedykoľvek k dispozícii. Aj vďaka tomu dosahujú kampane u nás 70 - 80 % úspešnosť.

Dostupné návody a nástroje

Dostupné návody a nástroje

Na našich stránkach nájdete všetko potrebné pre prípravu úspešnej kampane. Poskytujeme návody, tipy, inšpirácie, vydali sme pre vás učebnicu crowdfundingu. Počas kampane máte k dispozícii štatistiky a analytické nástroje, ktoré vám pomôžu kampaň optimalizovať.

Motivujúce financovanie

Motivujúce financovanie

Rovnako ako americký Kickstarter, aj u nás je na vyplatenie peňazí potrebné dosiahnuť minimálnu cieľovú sumu. Zo skúsenosti vieme, že tento systém pomáha vyzbierať až o 90 % viac. Navyše máte možnosť pridať do kampane ďalšie ciele, ktoré však na vyplatenie peňazí nemusíte naplniť.

Nízky alebo žiaden poplatok

Nízky alebo žiaden poplatok

Sme nezisková platforma a chceme, aby na realizáciu projektov išlo čo najviac z vyzbieraných peňazí. Poplatok, ktorý pokrýva náklady na našu prevádzku preto rozkladáme medzi autora a podporovateľov. Svojimi darmi znižujú jeho výšku na priemerných 3,5 %, no často ho znížia až na nulu.

Naša najlepšia reklama

ZOMRI

„Vďaka StartLabu sa nám podarilo naplniť víziu, o ktorej sme netušili, či ju dokážeme zrealizovať. Niečo si vymyslite a choďte do toho aj vy.“

ZOMRI
Tomáš Kriššák,

„Na StartLabe si najviac cením to, že mi ukázali ako vyzerá skutočne partnerský prístup. Počas celej kampane mi dávali veľa dôležitých a nápomocných informácií, ktoré mi pomohli kampaň úspešne zrealizovať.“

Tomáš Kriššák,

autor kampane Dobrodružstvá Milana Rastislava Štefánika

Sandra Polovková,

„Okrem možnosti získať viac ako 20 tis. na projekty, boli pre nás veľmi prínosné aj nové kontakty, ktoré sme prostredníctvom kampane získali a s ktorými naše združenie môže ďalej pracovať.“

Sandra Polovková,

Post Bellum

Martina Bolibruchová,

„Kampaň nám okrem peňazí priniesla aj zvýšenie poznateľnosti značky a aj viac ako roka po kampani si nás z kampane ľudia pamätajú. Vďaka tomu sme mohli rozbehnúť aj komunikáciu na ďalších platformách.“

Martina Bolibruchová,

Zmudri.sk

Ján Kurinec,

„Kampaň ma donútila vystúpiť zo svojej komfortnej zóny a robiť kopu vecí mimo môjho remesla, čo bola výborná skúsenosť, ktorú by som odporučil každému.“

Ján Kurinec,

ilustrátor

Naša najlepšia reklama

ZOMRI

„Vďaka StartLabu sa nám podarilo naplniť víziu, o ktorej sme netušili, či ju dokážeme zrealizovať. Niečo si vymyslite a choďte do toho aj vy.“

ZOMRI
Tomáš Kriššák,

„Na StartLabe si najviac cením to, že mi ukázali ako vyzerá skutočne partnerský prístup. Počas celej kampane mi dávali veľa dôležitých a nápomocných informácií, ktoré mi pomohli kampaň úspešne zrealizovať.“

Tomáš Kriššák,

autor kampane Dobrodružstvá Milana Rastislava Štefánika

Sandra Polovková,

„Okrem možnosti získať viac ako 20 tis. na projekty, boli pre nás veľmi prínosné aj nové kontakty, ktoré sme prostredníctvom kampane získali a s ktorými naše združenie môže ďalej pracovať.“

Sandra Polovková,

Post Bellum

Martina Bolibruchová,

„Kampaň nám okrem peňazí priniesla aj zvýšenie poznateľnosti značky a aj viac ako roka po kampani si nás z kampane ľudia pamätajú. Vďaka tomu sme mohli rozbehnúť aj komunikáciu na ďalších platformách.“

Martina Bolibruchová,

Zmudri.sk

Ján Kurinec,

„Kampaň ma donútila vystúpiť zo svojej komfortnej zóny a robiť kopu vecí mimo môjho remesla, čo bola výborná skúsenosť, ktorú by som odporučil každému.“

Ján Kurinec,

ilustrátor